Bazar təhlili və hesab auditi
SMM-ə başlamazdan əvvəl bazar araşdırması aparır, rəqibləri və müştəri auditoriyasını təhlil edir və ən effektiv strategiyanı müəyyənləşdiririk.
SMM strategiyası
Biznes məqsədlərinə və onun məhsul və ya xidmətlərinin xüsusiyyətlərinə əsaslanan strategiyanı formalaşdırır, uyğun sosial platformaları seçir və izləyicilərin cəlb edilməsi üçün uyğun taktikalar tapırıq.
Məzmun yaradılması və paylaşımı
SMM xidmət paketindən asılı olaraq müəyyən sayda və formatda vizual materiallar hazırlayır, post mətnləri yazır, məzmunu hər platformaya uyğunlaşdırırıq.
Optimallaşdırılmış reklamlar
Minimum reklam xərci ilə maksimum nəticə əldə etmək üçün reklam kampaniyalarını optimallaşdırırıq.
Analitika və hesabatlar
SMM nəticələrinin müntəzəm izlənməsi üçün əsas göstəricilər (reach, engagement, izləyici sayı, satışlar və s.) üzrə mütəmadi hesabatlar təqdim edirik.
Brend imicinin formalaşdırılması
Brendin fərqli görünməsi və yadda qalması üçün vahid brend üslubu yaradırıq.